ghemotoace

blogger outside, human inside

De ce iubesc astazi Facebook-ul

Periodic mă trăznește câte-o întâmplare care îmi demonstrează că Facebook-ul face parte din viața noastră și avem nevoie de el ca de o pătură caldă în mijlocul lui ianuarie.

Să vă povestesc:social-371648_640

Ajung acasă la 5 dimineața. Ușa încuiată. Bag cheia și încerc să răsucesc, nu merge. Îmi dau seama că e închisă cu zăvorul. Fuck! Trebuie să trezesc pe cineva din casă (da, stau la casă) la ora 5 dimineața. Intru în agendă și selectez drept victimă fiica proprietarilor. E sâmbătă, e studentă, destul de probabil să fie încă trează. Apelez și aștept cu telefonul la ureche. Îmi răspunde o voce binevoitoare “Credit insuficient pentru directia apelată”. FUCK! Am uitat cu desăvârșire să-mi încarc cartela. OK, zic, nu-i panică, deși simțeam viscolul până în măduva oaselor.

Activez wireless-ul și îmi dau seama ca merge. Semnalul din casă ajunge până la telefonul meu. Mai am 5% baterie si 30% degete funcționale. Numa’ bine să-mi încarc cartela cu cardul să pot să sun oameni. Intru în aplicația MyAccount: “Va rugăm introduceți user și parolă” FUCK! la -5 grade cu vântul suflând în spate nu mai știu nici cum mă cheamă, darămite user și parolă. Încerc cealaltă aplicație, Prepaid Recharge: “Serviciu indisponibil”. FUCK!!

În timp ce simt cum îngheț pân’ la gleznișoare, pân’ la pulpișoare, mi se luminează o idee: pot să sun prin Facebook! Îmi caut iar victima, pe Facebook Messenger de data asta și dau să sun, “Sorry, this person can’t be called.” FUUUUUUCK!

Mă uit iar prin listă în căutare de oameni disponibil pentru sunat prin Facebook. Am găsit colega de cameră. E acasă la părinți, dar măcar poate să sune pe cineva de aici. Sun. Nu răspunde la apel, dar am reușit să o trezesc. Îi explic rapid prin mesaje care-i treaba și-mi zice c-o sună pe fată. Aștept cuminte în timp ce frigul urcă pân’ la costișoare, pân’ la țâțișoare… “Nu răspunde, mai încerc odată.” , pân’ la buzișoare, “Tot nu răspunde, o sun pe proprietara?” pân’ la ochișori…

Într-un final mi-a fost deschisă ușa și proprietara mi-a apărut ca o zână bună invitându-mă la caldură.

Mulțumesc pe această cale salvatorilor și tuturor celor care participă zi de zi la îmbunăntățirea tehnologiei și creșterea popularitații ei. Nu știu ce făceam daca nu găseam pe cineva disponibil să răspundă la telefonul Facebook.

Promit solemn să nu mai strâmb din nas când îmi cere aplicația acces la … tot. 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

