ghemotoace

blogger outside, human inside

Experienta placuta la Viva Optic din Kaufland Colentina

85d19c35_91d3bb61bfcf2_0bd55-postDesi mi-am schimbat ochelarii inca de anul trecut, n-am apucat sa povestesc pe blog despre oamenii care m-au ajutat sa vad lumea mai clar. Am miopie si port ochelari inca din liceu. Cam la 2-3 ani imi schimb ochelarii pentru ca reusesc sa zgarii lentilele suficient de tare cat sa nu mai vad clar cu ei.

Pana acum mi-am luat de fiecare data ochelari din Slobozia (orasul meu natal), chiar daca se fac 6 ani de cand m-am mutat in Bucuresti. Asta se intampla pentru ca acasa stiu unde gasesc cabinetele cu ochelari OK, care sa nu coste o avere si optometristi despre care lumea vorbeste de bine.

Totusi, anul trecut in octombrie, mi-am facut curaj si am intrebat dupa o sesiune de cumparaturi la Kaufland, cand as putea sa vin la o consultatie la Viva Optic. Cabinetul se afla in interiorul cladirii Kaufland-ului (din Colentina), ceea ce pentru mine a fost convenabil d.p.d.v. proximitate.

Totul a decurs super-repede si fara bataie de cap. Am descoperit ca am aceleasi dioptrii de acum 3 ani si ca nu as fi avut nevoie musai de alti ochelari. I-am explicat omului de ce vreau sa-i schimb si la o zi dupa, ochelarii mei au fost gata. Eu i-am ridicat dupa mai multe zile, din motive de lipsa de timp.

Dupa vreo luna m-am intors la ei, ca mi se pareau mie ca stau putin stramb. Mi i-au indreptat, fara costuri suplimentare, fara sa strambe din nas, cu aceeasi amabilitate si profesionalism. Mie mi-a placut de ei si in caz ca aveati nevoie de o idee unde sa va schimbati ochelarii, fara sa riscati o cheltuiala prea mare sau o experienta neplacuta, eu ii recomand. Gasiti si IMG-20141223-WA0007-1destul de multe modele de rame, cu preturi de la super rezonabile (eu am dat 100 lei pe rama mea), pana la 2000 lei (daca imi amintesc bine).

Va las si o poza cu noii mei ochelarii de care sunt tare mandra 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

