ghemotoace

blogger outside, human inside

Experienta placuta cu FIMARC pe Breslo

2014-11-01 09.02.59Continui seria de postari pe blog cu experiente placute la cumparaturi si astazi va povestesc despre FIMARC, un magazin cu cercei, bratari, coliere, pandantive, brose, agrafe si o gramada de alte nebunii dupa care mor fetele.

Eu m-am indragostit de magazinul asta, FIMARC, acu’ vreun an, cand am descoperit Breslo. Cumparasem cadouri pentru niste prietene si cum am ramas ceva timp cu gandul la minunile de pe-acolo, anul asta am luat ceva si pentru mine.

Am inceput sa ma plimb din pagina in pagina si am descoperit ca oamenii astia faceau lucruri la fel de misto pe cat imi aduceam aminte. Comanda am dat-o pe site-ul Breslo, livrarea comenzii am stabilit-o prin mesaje (magazinul este in2014-11-01 09.00.59 Bucuresti, asa ca am scapat de costurile de livrare cu o intalnire la metrou), iar cand am ajuns acasa am avut supriza ca in cutiuta frumos impachetata (fara extracosturi) sa gasesc o pereche de cercei in plus.

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa le trimit mesaj, sa le spun ca si-au ratacit o pereche de cercei. Am primit raspuns ca sunt cadou. Va imaginati zambetul meu putin socat “Ce magazin mai face asta in zilele noastre?”. Cu totii suntem obisnuiti cu varianta trâmbițare “Cumpara de la noi si primesti cadou x chestie!”. Ei bine, se poate si altfel.

Ce vreau sa spun este ca oamenii astia fac lucruri misto, stiu sa-si vanda marfa si te lasa cu un gust placut.

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

