ghemotoace

blogger outside, human inside

Experienta placuta cu Art3lier

titirez art3lier

Spin your brain for a crazy idea.

Pentru că eu cred ca e important să împărtaşim experienţele cu brandurile nu doar atunci când avem probleme cu ele, ci şi când descoperim unul care să merite atenţia noastră, astăzi vă povestesc de  Art3lier.

I-am gasit pe Deni si Mihai, pt ca aveam nevoie de un titirez de lemn. Si e incredibil cat de greu se gaseste in Bucuresti un titirez. Din lemn, simplu, fara personaje din desene animate sau alte minuni.

Am scanat cu ochiul cateva site-uri, mi-am dat seama ca nu prea gasesc mare lucru, am intrebat cativa prieteni si am primit link-ul catre site-ul lor: http://www.art3lier.ro/

Am descoperit ca au magazin si pe Breslo, cu care mai interactionasem in trecut.  Din pacate, in site nu mai aveau titireze de vanzare. Mi-am facut totusi curaj si le-am trimis un mail, poate-poate am vreo urma de noroc. Mi-au raspuns repede spunandu-mi ca pot face unul si la comanda, cu toate informatiile de care aveam nevoie (in cat timp, costuri, care sunt optiunile de dimensiune, personalizare etc.). Pretul variaza in functie de aceste detalii.

De cand i-am contactat pana in momentul in care ne-am intalnit pentru a-mi primi titirezul, schimbul de mailuri a fost eficient si prietenos.

Numa sa aruncati un ochi pe site-ul lor sa vedeti ce lucrusoare extraordinare ies din Art3lier.

Eu le multumesc inca o data si le urez mult spor in ceea ce fac 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

