ghemotoace

blogger outside, human inside

Because Boobs

Ascult frecvent muzica pe YouTube si inevitabil, ascult foarte des reclame. Mai nou, ma amuza si ma ingrijoreaza cum alterneaza reclama la Pantene (Labels Against Woman) avand mesajul Don’t let labels hold you back, cu reclama la studioul de videochat. E incredibil cat de bine se leaga si sloganurile lor: “Be strong and shine” because “We love to see you smile.” Pun pariu ca nu ghiciti care la ce e.

Bonus! Am gasit filmuletul care exemplifica perfect cele doua reclame antagonice cu si despre femei.

Concluzia o trageti voi.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Because Boobs

  1. M-ai ”confuzat” rău de tot :))

    • Hm… am reusit? 🙂
      Eu vad lucrurile cam asa: unii incearca sa puna in valoare ideea de femeie puternica, dar se cam lovesc de cei care doresc sa promoveze fix contrariul. Iar cei din a doua categorie sunt mai multi, sau detin mai multa putere…

      • Adevărat. Înțeleg acum ideea clipului și a postării, dar cred că depinde de ce vor să vândă, pentru că mereu e ceva de vândut, nu?

      • Nu intru prea des pe youtube, dar zilele trecute am vizionat un clip și am fost ”întâmpinată” de reclama Pantene care mi-a atras atenția, o consider reușită, dar nu m-a convins să folosesc gama de șampoane tocmai pentru că știam că e o tehnică de manipulare. Sunt curioasă dacă va prinde la public. Ar fi un pas reușit dacă va prinde, pentru că atunci, sper eu, oamenii vor eticheta mai puțin, sau cel puțin se vor întreba dacă se merită toate etichetările astea.

  2. Atata timp cat e reclama, clar ne vand cate ceva. Dar eu apreciez ca incearca si strategia asta si poate in timp se ajunge la ce spui tu, mai putine etichetari.

Leave a Reply

