ghemotoace

blogger outside, human inside

Top 10 carti preferate din 2013

13 la număr mi-s toate cărţile citite pe 2013, mare selecţie n-am avut din ce să fac, dar pentru ca am gasit o provocare bloggeristică la care se cere top 10, top 10 să fie:

1. Parfumul – Patrick Suskind; pentru că te face să simţi mirosuri citind.

2. Suflete moarte – N.V. Gogol; pentru că personajele sunt atât de veridice.

3. Zbor deasupra unui cuib de cuci – Ken Kesey; pentru ca te face să te gândeşti la ce înseamnă normalitate.

4. La capatul lumii si in tara aspra a minunilor – Haruki Murakami; pentru ca e a doua experienţă plăcută de literatură japoneză.

5. Namaste. Un roman de aventuri spirituale in India – Sega; pentru că mă convinsese să citesc ceva de Osho, am uitat între timp.

6. Soseaua Catelu 42 – Alina Nedelea; pentru că are un realism românesco-feminin carismatic.

7. Ciocoii vechi si noi – Nicolae Filimon; pentru că nu-i chiar aşa departe de societatea de azi.

8. Sint o baba comunista! – Dan Lungu; pentru că are şi umor pe lângă comunism.

9. Portret al artistului la tinerete – James Joyce; pentru că am găsit idei care mi-au plăcut.

10. O zi – David Nicholls; pentru că deşi este o poveste de dragoste uşor siropoasă, ajungi să te lipeşti de personaje.

 

Dacă ai un blog şi vrei să ne spui care au fost cărţile tale preferate în 2013, nu uita să laşi un comentariu şi pe blogul lui Chinezu pentru ca la final să avem un top centralizat al cărţilor pe care le-au citit bloggerii români în 2013. Pe lângă multe idei de lectură pentru 2014 🙂

Single Post Navigation

10 thoughts on “Top 10 carti preferate din 2013

  1. Interesantă listă! Se merită să vezi și filmele pentru O zi și Zbor deasupra unui cuib de cuci. Trec și eu pe lista mea de lecturi în 2014: La capatul lumii si in tara aspra a minunilor – Haruki Murakami și Namaste. Un roman de aventuri spirituale in India – Sega 😀

    • Le-am vazut deja pe amandoua 🙂
      Zbor deasupra unui cuib de cuci m-a lasat cu o mare nevoie de ciocolata sa-mi revin; bun, dar parca si mai trist decat cartea.

      • Subscriu, de aceea mi-a ajuns să-l văd o singură dată. ”O zi” însă îl revăd de fiecare dată cu aceeași plăcere și se lasă cu aceleași lacrimi. 🙂

  2. Vali Crintea on said:

    felicitari ! m-ai facut curios cu locul 3 si daca tot ai vazut filmul m-as limita la el, ce titlu are ? !
    si eu am acceptat provocarea inedita! Asa arata topul meu si eram gata sa nu am 10 carti 😀 ! http://omulvaly.wordpress.com/2014/01/13/nici-macar-o-carte-pe-luna/

  3. Filmul se numeste “One Flew Over the Cuckoo’s Nest “, e din 1975, e cu Jack Nicholson si are vreo 5 Oscaruri; chiar merita 🙂

  4. Vali Crintea on said:

    l-am cautat pe filme hd si youtube, nu l.am gasit !

  5. Sunt mega curioasă de cartea lui Murakami și recunosc că e din cauza titlului. Acum că am și văzut-o în top… cred că ajunge pe lista mea to-read.

  6. Pingback: Biblioteca bloggerului român 2013 – Infografic | ghemotoace

Leave a Reply

