ghemotoace

blogger outside, human inside

Noroc chior

Azi, am simţit pe piele mea norocul chior.

După calculele mele trebuia să fie ziua în care să reuşesc în cele din urmă să închid contul pe care ar fi trebuit să primesc banii de la facultate. Resemnată deja de multe luni de zile că nu fac decât sa acumulez comisioanele băncii (deloc rezonabile pentru un card de student, din punctul meu de vedere) eram nemulţumită că trebuie să mai fac şi mâine un drum să rezolv problema.
La trei ore după ce am plecat de la bancă mă sună femeia de la ghişeu să-mi spună ca azi au fost depuşi bani în cont. Dacă lucrurile ar fi decurs conform planului meu iniţial, adio bani.
Me happy.
Şi ca să vă conving mai abitir de norocul meu de azi, din cauza vântului puternic, o ditai tabla a căzut cu zgomot puternic la vreo câţiva centimetri de mine; eu eram cu ochii închişi încercând pe cât posibil să evit praful.
Deci…vă recomand niste numere la loto până nu trece ziua? 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

